Bun venit !

Am creat acest blog pentru cei care impart aceeasi pasiune cu mine si nu numai , pentru a schimba pareri si a impartasi experiente si intamplari pe maluri de ape .

Deasemenea se vrea un loc unde sa gasiti review-uri pertinente despre naluci si giugele chiar si un loc unde sa va impartasesc din experienta mea ca inginer piscicol din proiectele unde sunt implicat .

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Jucarii pentru regele clean !

    Iata ca a venit si sezonul rece si ma pregatesc deja pentru sezonul care vine . In acest scop am rugat un prieten bun sa imi faca niste voblere de clean . Multa lume o sa spuna ca sunt doar fitze dar mereu la voblerele de firma avem cate ceva de modificat motiv pentru care au fost facute niste voblere in culorile pe care le-am dorit eu si la caraceristicile pe care le-am dorit eu .

    Aceste voblere le stiu de ceva timp de la niste amici care au fost foarte multumiti de ele si cred ca vor face treaba si pentru mine .

    Un scurt detaliu 3,2 cm , undeva in jur de 4 grame , fast sinking .

    Pentru restul voi lasa pozele sa vorbeasca in locul meu pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte .




 
  

    Nu pot decat sa va doresc fir intins si capturi cat mai mari !

Razvan Rosu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu