Bun venit !

Am creat acest blog pentru cei care impart aceeasi pasiune cu mine si nu numai , pentru a schimba pareri si a impartasi experiente si intamplari pe maluri de ape .

Deasemenea se vrea un loc unde sa gasiti review-uri pertinente despre naluci si giugele chiar si un loc unde sa va impartasesc din experienta mea ca inginer piscicol din proiectele unde sunt implicat .

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Aspius Aspius

    Din aceleasi motive enumerate si in postarea anterioara am ajuns la acelasi prieten cu rugamintea sa creeze pentru mine niste voblere pentru avat dupa cerintele mele .
 
    Rugamintea principala a fost sa faca un vobler in jur de 5,5 cm si cat mai greu posibil pentru momentele cand avatul prefera obletele mic . Cum bine stim toti voblerele de firma la 5 cm au in jur de 5 gr deci cam putin pentru anafoarele dunarii unde daca nu aborezi locul cu avati de la distanta ai pierdut lupta inainte sa inceapa .
 
    Asa s-a nascut ASPIUS , un vobler botezat de mine impreuna cu cel care l-a creat special pentru mine si care sper ca va face multe victime la prima testare la apa .

    Cateva caracteristici : 5,5 cm , 8,5 grame , adancime de plonjare circa 1,5 metri si o culoare izbitor de asemanatoarea cu cea a obletilor .

    Iata si cateva poze cu prototipurile pentru avatii Dunari .

















    Dupa primele teste la apa , promit sa revin cu pareri si eventual capturi despre noile voblere .

    In speranta ca v-am trezit interesul ,cu stima ,

Razvan Rosu !

4 comentarii:

  1. Salut Razvan,
    felicitari pentru blog,interesante postarile!
    arata foarte bine aceste "prototipuri" si eu sunt un fan "avat"!
    In general folosesc voblere consacrate dar am prins si foarte bine cu niste poloneze handmade.
    In consecinta vroiam sa te intreb cum pot face sa intru si eu in posesia unor astfel de voblere? chiar imi plac cum arata si sunt sigur ca se misca si bine ... !
    Cu respect!
    T.D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut D.T. ,
    Dupa cum o spune si titlul postarii astea sunt niste prototipuri si inca nu au botezul apei . Momentan exista decat acestea doua care trebuiesc testate si gasite evetualele bube . Daca merg bine vor intra si la vanzare si atunci te ajut cu cea mai mare placere . O sa incerc sa iau legatura cu cel care le-a facut si poate face o exceptie si face si pentru tine 1-2 bucati k sa incerci .

    Razvan

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru amabilitate, as fi incantat sa le incerc si sa ofer un feedback :)
    Eu sunt din Galati, in zona am prins foarte bine cu voblere Hermes si Asp de la Bonito, achizitionate de pe fishingmart (Polonia)!
    O zi placuta !
    T.D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vorbit cu fauritorul de voblere si la urmatoarea livrare pe care o face pune si pentru tine 2 voblere .
    Cand ajung in tara luam cumva legatura ca sa ajunga la tine .

    Razvan

    RăspundețiȘtergere